top of page
Szukaj

Portal Klienta ST CEN 2.0- sprawdź co ITD wie o Twojej firmie

Portal ST CEN 2.0


Portal Klienta ST CEN 2.0 – pełny wgląd w kontrole i sprawy Twojej firmy


Portal Klienta ST CEN 2.0 to nowa funkcjonalność Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń, uruchomiona przez Inspekcję Transportu Drogowego. Umożliwia przewoźnikom drogowym szybki i bezpieczny dostęp online do danych dotyczących kontroli oraz prowadzonych postępowań.


Co oferuje Portal Klienta ST CEN 2.0?


Po zalogowaniu przez login.gov.pl (Profil Zaufany) i uzyskaniu akceptacji wniosku o powiązanie konta z firmą, przedsiębiorca zyskuje dostęp do:

  • informacji o kontrolach drogowych oraz kontrolach w siedzibie przedsiębiorstwa,

  • statusów spraw w postępowaniach administracyjnych,

  • zobowiązań powstałych w wyniku kontroli,

  • historii kontroli z możliwością wyszukiwania i drukowania protokołów,

  • współczynników ryzyka dotyczących czasu pracy kierowców oraz stanu technicznego pojazdów,

  • informacji o zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego lub prawa jazdy w wyniku kontroli,

  • plików i formularzy udostępnionych do pobrania.


Dane prezentowane w Portalu obejmują kontrole i sprawy prowadzone od 24 stycznia 2024 r.


Dla kogo jest Portal?


Portal Klienta ST CEN 2.0 przeznaczony jest dla przedsiębiorców wykonujących przewóz drogowy oraz osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu zgodnie z CEIDG lub KRS.


Gdzie znaleźć Portal?


Portal Klienta dostępny jest pod adresem:portal.gitd.gov.pl



Instrukcja PDF




Podsumowanie

Portal Klienta ST CEN 2.0 to centralne miejsce, w którym przedsiębiorca może na bieżąco kontrolować swoją sytuację po kontrolach ITD, sprawdzać zobowiązania oraz analizować poziom ryzyka naruszeń – wszystko w jednym, bezpiecznym systemie online.

 
 
 

Komentarze


Reklama google ads (3).png
bottom of page